Error beim Importieren von manueller .xlsx Datei [manually importing transactions via .xlsx sheet template] - solved

Error: Fehler beim Speichern der Transaktionen

Es beläuft sich auf insgesamt 245 Transaktionen über Swipe die ich manuell eintragen muss. Direkt über die Website würde es denk ich am meisten dauern deswegen wollte ich die Transaktionen in ein Excel Sheet übertragen. Das Format von Swipe unterstützt Accointing leider nicht deshalb der Aufwand und die automatische Transaktionenerfassung klappt auch nicht, da die Kryptoadressen nur custodial sind.
Im Anhang das Format meiner manuell angefertigten Transaktionstabelle zum überprüfen und darunter das Format, welches ich von Swipe bekomme.

Problem is solved.

For everyone who has the same problem just choose UTC time zone and it will work.

Selecting UTC is not a good solution. It is the only Time zone that currently works with accointing template upload. This was working in the early hours of today like 1am GMT-8. Someone made a code change.

This can become a problem when it comes to matching internal transfers. I have tested and only UTC is working timezone for Accointing Template upload. I have a fresh data set to upload from today that is GMT+8 so using UTC wont work becuase it says dates are in the future for some transactions.

True. And PUSH! There was definitely a change. I had no problems before, bulk imported a lot last weekend. No change in the workflow on my side. Please fix!